Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja

CENE

So objavljene cene z DDV ali ne?
Vse cene v spletni trgovini vsebujejo 22% DDV, razen kadar je navedeno drugače.

Do kdaj veljajo objavljene cene?
Cene veljajo do objave novega cenika.

Je možen še dodatni popust?
Dodatni popust je možen le v primeru, ko gre za naročilo nad 500 eur.
Za pridobitev dodatnega popusta veljajo posebni pogoji ugodnosti, objavljeni na naši spletni strani med prodajnimi informacijami - dodatne ugodnosti.


NAROČILO

Kako poteka oddaja naročila?
Naročilo oddate tako, da želene izdelke dodate v košarico. Ko je košarica napolnjena, lahko s klikom na »Oddaj naročilo« nadaljujete z izpolnjevanjem podatkov, povezanih s plačilom in dostavo. Registracija oz prijava v sistem ni potrebna! Naročilo je oddano, ko Vas sistem obvesti da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto in se je košarica izpraznila!

Ne morem oz ne znam naročiti preko spleta. Lahko vseeno naročim?
Seveda, svoje naročilo lahko oddate tudi po e-pošti na info@instal.si , napisati pa je potrebno ime in piimek kupca, točen naslov za dostavo in kontaktno telefonsko številko ter seveda kaj želite naročiti. V tem primeru boste dobili ponudbo na Vaš e-mail naslov pod enakimi pogoji, kot da ste naročilo oddali preko spleta.

Naročilo smo oddali, kako naprej?
Po oddanem naročilu prejmete po e-pošti obvestilo o oddanem naročilu. V najkrajšem možnem roku (običajno 2-3 ur) ga naše osebje grobo pregleda in Vam pošlje poziv za potrditev naročila. Poziv je poslan v obliki e-sporočila s statusom »Čakamo na plačilo«. Ko naročilo potrdite oz plačate, Vas o prejetem nakazilu obvestimo in Vam sporočimo kdaj lahko pričakujete dostavo.

Lahko naročilo oddajo tudi podjetja, pravne osebe?
Seveda, v tem primeru je pomembno le to, da točno napišete podatke o kupcu skupaj z davčno oz identifikacijsko številko ter podatek ali ste/niste davčni zavezanec.

V ponudbi nimate izdelka ki ga želim kupiti.
V kolikor v naši ponudbi ne najdete izdelka, ki ga želite naročiti, nam lahko po e-pošti sporočite svoje želje in se bomo potrudili poiskati najugodnejšo rešitev za Vas.

Rezervacija blaga
Z oddajo povpraševanja po zalogi oz z oddajo naročila naročeno blago ni rezervirano. Velja načelo kdor prej pride... to pomeni, da naročilo realiziramo oz sprožimo postopek za izdobavo blaga šele potem, ko prejmemo potrditev naročila z nakazilom na naš TRR. Ker smo pogodbeni prodajalec, se lahko zgodi tudi to, da zaloga blaga v času od oddaje povpraševanja pa do realizacije tudi poide. V tem primeru Vam sporočimo predviden termin izdobave in v kolikor se z njim ne strinjate imate vseskozi možnost preklica naročila in vračila kupnine v celoti brez stroškov.


PLAČILO

Kako plačam oz potrdim naročilo?
Naročilo lahko na osnovi prejete ponudbe po e-pošti plačate s plačilnim nalogom preko e-bančništva (KLIK, SKBnet,…) ali pa na katerikoli pošti ali banki.
Če ste za način plačila izbrali PayPal lahko vplačate tudi preko tega sistema z Vašo kartico MasterCard, Visa, American Express ali Diners.

Je možno plačilo ob prevzemu?
Plačilo ob prevzemu zaradi minimaliziranja stroškov in dostave s strani večjega števila partnerjev ni mogoče. Zaradi tega so vse cene v INSTAL.si nižje od tistih v redni prodaji, saj je tu že upoštevan odbitek za plačilo po predračunu. Prosimo za razumevanje!

Obročno odplačevanje
Posredno je možno tudi plačilo na obroke s PayPal sistemom in kartico, ki to omogoča.
Primer takšne kartice je Ideal kartica https://www.nbanka.si/ideal , lahko pa si uredite tudi hitri kredit kar preko interneta, npr. https://1stavno.si

Kdaj in kako dobim račun za naročeno blago?
Račun za naročeno blago dobite po elektronski pošti takoj, ko dobimo potrdilo da ste naročeno blago tudi prejeli. Do takrat Vam kot potrdilo o vplačilu velja plačilni nalog, s katerim ste naročilo potrdili oz. plačali.


DOSTAVA

Koliko stane dostava?
Za dostavo imate na izbiro plačljivo dostavo po veljavnem ceniku ali pa brezplačno dostavo pod posebnimi pogoji ugodnosti.
Brezplačno dostavo lahko izkoristite le v primeru, če gre za naročilo nad 150 eur.
Več o dostavi si preberite med prodajnimi informacijami - plačilo in dostava.

Lahko naročeno blago prevzamem osebno?
Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno v skladišču v Krškem oz po dogovoru. V vsakem primeru je potrebno naročilo oddati preko spleta in vplačati kupnino na naš TRR. S potrdilom lahko nato naročeno blago prevzamete na dogovorjeni lokaciji.

Kdo dostavlja naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo preko pogodbenih dostavljalcev, Pošte Slovenije, Slovenskih Železnic in drugih.

Usklajevanje termina dostave.
O predvidenem terminu dostave ste obveščeni po e-pošti.
V kolikor robo dostavljajo pogodbeni partnerji Vas na dan dostave pred dostavo kontaktirajo po telefonu. V kolikor gre dostava preko Pošte Slovenije lahko čas dostave uskladite tako, da še pred dostavo, ko izveste kdaj bo blago odpremljeno, kontaktirate Vašo pošto, poveste da pričakujete večji paket (v primeru bele tehnike) in se uskladite glede dostave na Vaš naslov.

Kolikšen je rok dobave za oddano naročilo?
Vso blago ki je na zalogi pri INSTAL.si ali pogodbenih partnerjih odpremimo takoj ko je mogoče, kar pomeni da je dostavljeno v roku do 5 delovnih dni (običajno 2-3 dni), v kolikor pa robe ni na zalogi, pa se dobava zavleče toliko časa, da se izdobavi direktno od proizvajalca. V kolikor bi rok dobave utegnil preseči 30 dni Vas bomo o tem obvestili. Če se boste s tem strinjali, potem odstop od naročila več ne bo mogoč, saj gre za nakup izdelka, ki redno ni na zalogi, in je izdobavljen izključno za znanega naročnika oz kupca.

Nujno potrebujem izdelek iz ponudbe, kaj mi je storiti?
V kolikor pod »nujno« potrebujete izdelek iz naše ponudbe, potem Vam priporočamo, da ob oddaji naročila v opombo zapišete do kdaj najkasneje želite prejeti naročeno blago. V tem primeru Vam bomo ob pregledu naročila tudi preverili dobavljivost do roka, ki ste ga navedli. V kolikor Vašim željam ne bomo uspeli ugoditi, Vam bomo to sporočili in naročilo preklicali.

Kaj pomeni dostava na dom?
Dostava na dom pomeni, da Vam naročeno blago dostavimo na želeni naslov. Kot kupec ste dolžni zagotoviti možnost dostave na naslov z običajnimi dostavnimi vozili, vključno z kamionskim dostopom. V kolikor le-ta ni možen, nas morate o tem predhodno obvestiti. Blaga ne prenašamo, ne nosimo v stanovanja, niti ga ne priključujemo. Dostavimo ga do tam, do koder je možen dostop z dostavnim vozilom. Primeren dostop za dostavno vozilo je čvrsti teren - asfaltna cesta, beton ali ravna utrjena makedamska površina (zemlja ali travnik ni primerno). Ob poti ne sme biti ovir (veje in podobno) v širini minimalno 50 cm od kamiona z vseh strani. Vaša dolžnost je, da ob prevzemu temeljito pregledate prejeto blago in v primeru kakršnihkoli poškodb ali manjkov naredite zapisnik z dostavno službo. Brez zapisnika je reševanje oteškočeno, včasih celo nemogoče!

Odvoz starega aparata (bela tehnika)
Odvoz starega aparate je možen le na Vaše stroške. V tem primeru se morate pred dostavo z dostavno službo dogovoriti o odvozu starega aparata, ki ga dostavijo na sedež podjetja LEMING d.o.o.


GARANCIJSKI LISTI, NAVODILA in RAČUN

Garancijski listi in navodila za uporabo ter vzdrževanje
Vsa dokumentacija, ki po zakonu mora biti priložena izdelkom je vedno priložena embalaži - lahko je zapakirana v notranjost embalaže, lahko pa je prilepljena na embalažo. Svetujemo, da vso dokumentacijo preberete in se držite zapisanih navodil. V slučaju, da dokumetacijo pomotoma uničite, izgubite ali pa da je niste prejeli nas kontaktirajte, pa Vam bomo poslali duplikat.

Račun za naročeno blago
Račun za naročeno blago Vam pošljemo po zaključku naročila po e-pošti v pdf obliki. Tak račun ima enako veljavnost kot klasični račun ki prispe po pošti. Svetujemo, da ga hranite v e-obliki, lahko pa si ga tudi natisnete. V kolikor izrecno zahtevate Vam lahko račun pošljemo tudi klasično.


VRAČILO, preklic naročila

Pod katerimi pogoji je možno vračilo blaga?
Vračilo naročenega blaga je možno na stroške stranke v nespremenjeni količini in mora biti čisto, nerabljeno ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Blaga kupec prej ne sme uporabljati niti ga ne sme začeti sestavljati ali odpirati posamezne komponente saj to praviloma ni dovoljeno niti v klasičnih trgovinah. Vračilo oz preklic naročila ni možen v primeru, ko gre za naročilo blaga, ki ni redno na zalogi in je naročeno izključno za naročnika oz. znanega kupca. Prosimo za razumevanje!

Povezava na seznam skupin oz. izdelkov, katerih ni možno vračati oz menjati!

Povezava na obrazec za vračilo oz zamenjavo blaga!

Vračilo kupnine
Kupnino Vam vrnemo takoj v primeru odstopa pred dostavo, v kolikor pa je dostava že v teku, pa Vam vrnemo denar takrat, ko se naročeno oz. odposlano blago vrne nazaj v skladišče, od koder je bilo odpremljeno. Vrnjeno blago mora biti čito, nerabljeno ter v originalni in nepoškodovani embalaži. Skrajni rok za vračilo kupnine je 30 dni od obvestila o odstopu.

 

Kje so objavljeni prodajni pogoji?
Prodajni pogoji so objavljeni med prodajnimi informacijami - prodajni pogoji